piątek, 13 lipca 2012

MÓJ MAŁY FESTIWAL FILMOWY

W okresie letnim bardzo często słyszymy o różnych festiwalach filmowych, a także innych wydarzeniach teatralnych, czy też muzycznych. Na chwilę obecną nie będę brała udziału w żadnym ważnym wydarzeniu kulturalnym, dlatego też, aby urozmaicić sobie troszkę lato spędzane w mieście postanowiłam skorzystać z corocznej propozycji Krakowskiego Centrum Kinowego ARS. Od 2003 roku latem organizowany jest w nim przegląd filmowy. W tym roku kino oferuje 13 filmów różnego rodzaju i pochodzenia J. A oto one:
·         80 milionów
·         Baby są jakieś inne
·         Dom snów
·         Dziennik zakrapiany rumem
·         Kobiety z 6. piętra
·         Królestwo zwierząt
·         Nic do oclenia
·         O północy w Paryżu
·         Odrobina nieba
·         Pogorzelisko
·         Szpieg
·         Żelazna dama
I w ten oto sposób zrodził się pomysł, aby zorganizować swój własny festiwal filmowy i wybrać się na wszystkie propozycje, które są wyświetlane w dniach 6-26 lipca. Rezerwacje zrobione. 2 filmy już za mną. Zrezygnowałam tylko z filmu Dom snów, ponieważ jest to film straszny, a ja takich zazwyczaj nie oglądam. Mam nadzieję, że wszystkie filmy zostanę przeze mnie „zaliczone”, choć może być ciężko, gdyż w tym czasie najprawdopodobniej będę przebywać na krótkich wakacjach. Ale nic to – na pewno zamieszczę recenzje oraz własny ranking tych, które zostaną przeze mnie oglądnięte.

3 komentarze:

  1. i to sie mnie podoba :)
    super, ze w koncu wrocilas do wirtualnego swiata :)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelazna dama jest dobrym filmem.Polecam również Nietykalni, ostatnio widziałam i myślę, że jest warty uwagi.

    -anka skakanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem codziennie w Krk, a nie wiem kompletnie nic co się dzieje. Fajnie, że napisałaś, jeszcze zdążę się załapać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń